Saturday, May 5, 2007

SPIDER-MAN 3

Pogledao sam SPIDER-MAN 3.

Moram priznati da su meni prva dva dela nešto što sam potisnuo. Izuzev jedne scene kada nastaje Doc Ock koja me je podsetila na Raimija, sve ostalo mi je bilo ogavno i što je najgore od svega gnusna melodrama nije bila naplaćena kvalitetnom akcijom pošto je film u suštini bio preambiciozan za svoj budžet.

Međutim, trojka mi je negde legla. Tome je svakako doprinela promena scenariste pošto je umesto Koeppa tu Ivan Raimi i film je evidentno dobio jedan goofy spin.

Pošto je moja pretpostavka bila da je sa ovakvom direkcijom Raimijevih ekranizacija BUTT MAN daleko intrigantniji serijal od SPIDER-MANa, barem za one koji su još uvek u periodu između latencije i klimakterijuma, u prvom trenutku sam se uplašio da nije reč o nekoj seksualnoj disfunkciji pa mi se SM3 dopao.

Ali, roditelji kažu da nije i da sam OK, što znači da je SM3 actually možda zaista dobar film.

To poboljšanje pored Ivanovog rada na skriptu, svakako možemo vezati i za dovođenje Bill Popea na mesto direktora fotografije umesto Dona Burgessa. Naime, iako je Burgess odličan DP, i uostalom stručnjak je za filmove za obilje efekata pošto je radio sa Zemeckisom, Pope ima taj jak indie kredibilitet, uostalom radio je DARKMANa i svakako je pogodniji čovek za kanalisanje Raimijeve, naročito u comic book ključu.

* * 1/2 / * * * *

No comments:

Post a Comment